Bibliopati

Llença’t a l’aventura de la lectura!

La lectura constitueix una activitat clau en l’educació de l’alumnat per ser instrument d’aprenentatge el domini del qual obre les portes de nous coneixements, i permet una formació integral de l’alumnat que contribuirà al ple desenvolupament de la seva personalitat.
Per promoure la lectura al nostre centre apliquem activitats escolars diverses. L’escola també ha creat l’activitat que anomenem “Bibliopati” que consisteix en obrir la biblioteca als nens i nenes de Primària i Infantil durant l’estona d’esbarjo.
Cada dia de la setmana és un cicle qui pot gaudir de la lectura per plaer a l’espai de la biblioteca on hi ha un mestre que gestiona aquest moment lúdic.

Al llarg del curs, cada dijous, fem animació a la lectura per part d’una mestra de l’escola, mitjançant la lectura de contes i altres activitats motivadores.

El grau de satisfacció de la bibliopati és altíssim i s’està fent molt bon ús, veient la molt bona acceptació per part de l’alumnat
El nostre principal objectiu de promoure la lectura per plaer entre els alumnes i d’altra fer que el llegir per aprendre sigui fonamental i els ajudi a millorar a totes les àrees d’aprenentatge s’ha assolit amb èxit tal com queda reflectit als resultats de CB de 6è.
La lectura ha de ser un moment que puguin compartir amb els seus companys, mestres i famílies i és un aspecte que s’ha fomentat al llarg de tot el curs.