Comunicats

CANAL Escola SRC de TELEGRAM

Tal com ens havíeu demanat i per a contribuir a la conservació del medi ambient, evitant el consum excessiu de paper, hem obert un canal de difusió a l’app gratuïta Telegram.
Durant un cert temps continuarem passant les informacions en paper, però  a partir del mes d’abril serà aquest l’únic mitjà de difusió.
Us deixem els passos a seguir per a instal·lar i buscar el nostre canal.

CONSELL ESCOLAR

Dimecres dia 30 de gener a les 16h45′ a la sala de mestres de l’escola.

FAMÍLIES DELEGADES i DIA DE LA PAU

Us esperem la tarda del 29 de gener per a què entre totes confeccioneu un missatge de pau que formarà part del tot el recull realitzat per tots els alumnes i que llegirem al pati el dia de la Pau (activitat no oberta a les famílies).

CONCERT DE NADALES I OBRA DE TEATRE DE 6è

Un any més ens veiem el DIJOUS 20 DE DESEMBRE a

l’AUDITORI DE LA TORRASSA
c/Santiago Apòstol, 40

1r torn:

9h30′ Famílies de P3, P4 i P5

2n torn:

10h30′ Famílies de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è

Recordeu que el dia del concert els nens i nenes han de vestir amb samarreta o camisa blanca i pantaló o faldilla fosca.