Els alumnes de 5è acomiadem a la Pepi

El dijous 28 de març, els alumnes de 5è i l’escola de música, vam voler fer un petit concert dedicat a la nostra mestra Pepi Rodríguez que es jubila. Va ser un acte molt emotiu, ple de sentiments i llàgrimes que no es podien evitar. Som molt feliços per tu, Pepi, perquè sabem que t’has guanyat molt merescudament aquesta jubilació, però ens sentim tristos perquè hi èrem molt bé amb tu. T’enyorarem!
Amb aquest concert hem volgut mostrar-te la nostra estimació i desitjar-te tota la felicitat del món en aquesta nova etapa de la teva vida.