Erasmus blog

1ª Mobilitat

Transnational Mobility – L’Hospitalet de Llobregat (Catalunya)

Data: 23 de setembre 2016

Les coordinadores dels tres països realitzen una reunió preparatòria per a la posada en marxa del projecte.

1ª Mobilitat – Dover (Anglaterra)

Dates: 10 a 14 d’octubre 2016

Un grup de mestres ha viatjat a Dover per iniciar el treball del projecte Erasmus.

• Green Park Community Primary school
  • Astor College (secondary school)
  • Draper’s Mill Primary school
  • Nursery Maison Dieu.

Durant aquest dies vam participar en diferents actes: reunions de treball, debats, conferències i xerrades pedagògiques per desenvolupar les activitats de treball a realitzar a les diferents àrees.

La mobilitat va ser molt interessant i enriquidora.

Veure fotos Astor

Veure fotos Green Park

Veure fotos Mill

Veure fotos Nursery

2ª Mobilitat – L’Hospitalet de Llobregat (Catalunya)

Dates: 6 a 10 de febrer 2017

Un grup de mestres provinents de Dover i de

Sicíliaha visitat la nostra escola per continuar

el treball del nostre projecte Erasmus+.

• Institut de Secundària Margarida Xirgu
  • Escola Jesuïtes de Bellvitge
  • Escola La Carpa
  • Llar d’Infants La Casa del Parc

Durant aquest dies vam fer diferents

activitats: visites a diferents centres educatius,

reunions de treball amb altres docents,

reunions amb participació de les famílies i de

l’AMPA, xerrades pedagògiques per desenvolupar

les activitats de treball a realitzar a les diferents

àrees.

També vam poder gaudir d’un concert que ens va preparar l’escola de música amb els alumnes de 6è juntament amb la lectura del conte El Monstre de Colors (per part dels alumnes de primària) en les diferents llengües maternes que conviuen dins de la nostra escola.

La semana de treball va ser molt interessant i enriquidora.

Veure fotos

3ª  Mobilitat – SICÍLIA (Itàlia)

Dates: 27 de març a l’1 d’abril 2017

Un grup de mestres ha viatjat a Sicília per avançar el treball del projecte Erasmus.

Vam visitar diferents escoles:

Durant aquest dies vam participar en diferents actes: reunions de treball, debats, conferències i xerrades pedagògiques per desenvolupar les activitats de treball a realitzar a les diferents àrees.

La mobilitat va ser molt interessant i enriquidora.

4a  Mobilitat – Dover (Regne Unit)

Dates: 20 al 24 de novembre 2017

Un grup de mestres viatge a Dover per a intercanviar experiències pactades en el programa Erasmus, analitzar la situació i concretar noves activitats i actes dins d’aquest projecte.

Durant aquests dies van visitar:

Green Park school Primary:

Dover Christ Church Academy

Greenwich Bannockburn school

Ha estat una mobilitat enriquidora per a tots els participants. Ens ha servit per a presentar les feines realitzades i seguir planificant de noves dins del marc del projecte Erasmus.

5ª Mobilitat – L’Hospitalet de Llobregat (Catalunya)

Dates: 5 a 9 de març 2018

Un grup de mestres provinents de Dover i de Sicília ha visitat la nostra escola per continuar el treball del nostre projecte Erasmus+.

A més a més, vam visitar dierents escoles:

• Escola Paco Candel
  • Institut de Secundària Margarida Xirgu
  • Llar d’Infants La Casa del Parc

Durant aquest dies vam fer diferents activitats: visites a diferents centres educatius, reunions amb participació de les famílies. Hem aprofundit amb les xerrades pedagògiques i les activitats de treball a realitzar a les diferents àrees. També vam poder gaudir de la celebració del Dia de les Llengües maternes i del Dia de la Dona.