Què és?

És un projecte internacional de col·laboració entre diferents escoles d’Europa.
Aquesta associació estratègica en l`àmbit de l’educació escolar és una xarxa de cooperació per la innovació, l’aprenentatge entre iguals, el desenvolupament d’iniciatives conjuntes i l’intercanvi d’experiències a nivell europeu.

El nostre projecte Erasmus

La nostra escola participarà en un projecte Erasmus+ escolar anomenat K2.
El projecte desenvoluparà diferents activitats a través de cinc grans àrees que són:
Noves tecnologies aplicades a l’aula
Valoració de la diversitat
Participació de les famílies
Transició de la llar d’infants a infantil i de Primària a l’ESO.
Programes d’intervenció de millora de la llengua d’aprenentatge

Títol

“Raising achievement in migrant pupils.”
“Millora de resultats de l’alumnat nouvingut”

Objectiu

L’objectiu prioritari és la millora de la qualitat de l’ensenyament del nostre alumnat.
A més, ofereix als docents la possibilitat de realitzar mobilitats per l’aprenentatge amb l’objectiu d’ampliar i millorar el seu desenvolupament professional en col·laboració amb altres docents europeus.

Aquest projecte Erasmus+ tindrà una durada de tres anys.”