PREINSCRIPCIÓ

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ AL CENTRE PEL CURS 2020-21

QUAN I COM FER TOT EL PROCÉS

Presentació de les sol·licituds: del 13 al 22 de maig.
S’entregarà una única sol·licitud de preinscripció, al centre escollit en primera opció. La preinscripció es pot fer de forma telemàtica o presencial.

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA ( del 13 al 22 de maig.)

• Ompliu la preinscripció en el següent enllaç: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/
  • Us demanaran un número d’identificació de l’escola i el nom: 08018157 Santiago Ramón y Cajal
  • Una cop omplerta descarregueu-la i envieu el resguard per correu conjuntament amb la documentació requerida a: a8018157@xtec.cat

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL ( del 19 al 22 de maig )

• Cal demanar cita prèvia al telèfon 617871940, trucant de 9h a 13h, o bé al correu a8018157@xtec.cat per poder presentar la vostra sol·licitud a l’escola.
  • Us adjuntem sol·licitud de preinscripció per portar-la emplenada. La podeu omplir online i enviar al correu de l’escola a8018157@xtec.cat i només caldrà portar la resta de documents.
  • Tan sols pot venir una persona a portar la documentació i aquesta portarà mascareta, guants i bolígraf.

DOCUMENTS OBLIGATORIS

Cal presentar original i fotocòpia del següents documents:
Llibre de família o partida de naixement.
DNI/NIE/passaport de l’alumne, pare i mare.
Carnet de vacunacions i targeta sanitària.
– Full del padró de l’alumne.

2 fotografies mida carnet.

Original i fotocòpia d’altres documents per baremar, si és el cas :
Carnet de família nombrosa o monoparental vigent.
Certificat PIRMI (Beneficiari/ària de la prestació econòmica de renda mínima d’inserció)
Certificat de disminució igual o superior al 33% expedit pel Departament de Benestar i Família.
Contracte Laboral o model 036/037 (proximitat del lloc de treball de pares/tutors).
Germans escolaritzats al centre en el moment de fer la preinscripció (no cal aportar documentació).

Matrícula: Del 13 al 17 de juliol, us anirem informant del procés a seguir.

DOCUMENTACIÓ A PORTAR

CRITERIS DE PRIORITAT
Els criteris generals de prioritat són els següents:
a) Criteris generals.
• Si actualment hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
• Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
o Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
o Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
o Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
• Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda garantida de ciutadania: 10 punts.
• Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
b) Criteris complementaris
• Criteris de desempat, hi ha el de família nombrosa o monoparental (15 punts).

LES ÀREES D’INFLUÈNCIA
Per aplicar el criteri de proximitat al centre es té en compte l’àrea d’influència del centre que determina l’Ajuntament i els serveis territorials del Departament d’Educació.
Podeu consultar els centres de les àrees d’influència en el mapa de zones educatives de l’Hospitalet que trobareu publicat en la web de l’Ajuntament de l’Hospitalet de LLobregat, i també, us podran ajudar a l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME)
Poseu consultar l’adscripció dels centres educatius de L’Hospitalet segons Resolució del Departament d’Educació (Serveis Territorials Barcelona Comarques):
. Centres Educatius Collblanc-Torrassa-La Florida (Zona E)

Documents del centre

Us recordem que la jornada de portes obertes del nostre centre, per aquelles famílies que estan buscant un centre educatiu per a matricular als seus fills i/o filles, serà el proper

dimarts 10 de març a les 15:00 h

ATENCIÓ

A causa de la situació excepcional que estem vivim, s’ajorna la preinscripció escolar fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.
Podeu trobar més informació als enllaços que us deixem a continuació

Preinscripció23 de març a l´1 d´abril.