una tablet per infant

Una tablet per a infant

Coneix el projecte més innovador

El curs 2015-16 començava el nostre projecte innovador de les tauletes a totes les aules del nostre centre amb l’objectiu d’apropar als nostres alumnes a les eines del futur i millorar el seu aprenentatge i la motivació.
S’implementa el projecte dotant de 25 tauletes a cada cicle de primària i de 6 dispositius a Infantil. Aquest curs 2016-17 decidim ampliar l’adquisició de tauletes dotant de més dispositius a l’etapa de l’Educació Infantil.
Aquest projecte és una eina més per a continuar fent possible el canvi metodològic iniciat al centre.
Es treballa de diferents maneres com són: fent recerca a les activitats d’investigació de coneixement del medi, utilitzant apps que reforcen diversos aspectes de les àrees i d’altres fent servir programes com és el Kahoot o el Classdojo.
Amb l’ús de les tauletes estem aconseguint millorar l’autonomia dels nostres alumnes i la seva concentració, creativitat i responsabilitat.
Els nostres alumnes tenen l’oportunitat de poder treballar setmanalment amb aquests dispositius tant de manera individual com col·laborativa.