Visita guiada a la resplendor de la Barcelona medieval

L’edat mitjana va ser una de les èpoques més esplendoroses de Barcelona. La ciutat va començar a adquirir cert apogeu esperonat pel comerç i la riquesa vinguda d’arreu del Mediterrani. Set segles més tard, encara podem passejar i veure la ciutat com era aleshores, tal i com ho han fet els alumnes de sisè. I és que les pedres de molts edificis de la Ciutat Comtal han estat testimonis silenciosos d’una història que els alumnes més grans de la nostra escola ja no ignoren. Vegeu-ne les fotografies: