Comiat de 6è

Aquest dijous s’ha celebrat al gimnàs el nostre comiat, el dels alumnes de 6è, que hem finalitzat l’etapa de la Primària en aquesta escola. Han pogut assistir a l’acte les nostres famílies i ens hem emocionat amb els records, els nostres escrits, les paraules de les nostres tutores i de la directora.
Abans de què les nostres tutores ens regalessin la lectura d’un poema fet per elles, cadascú de nosaltres hem dipositat simbòlicament, un llapis de paper amb una paraula important del que ha significat el nostre pas per l’escola.
Quan hem sortit al pati, tots els companys i companyes de l’escola ens esperaven per a acomiadar-nos.
Gràcies a tots i totes per les seves mostres d’estimació!