Coneixeu el nostre projecte d’escola.

PORTES OBERTES 2021

Aquest curs, donat el context de pandèmia i seguint les indicacions marcades pel Departament d’Educació i el Departament de Salut  la planificació de les portes obertes del nostre centre tindrà un caire diferent.

Per tal de fer-vos conèixer la nostra escola us proposem:

Si la situació epidemiològica ho permet, farem reunions informatives en grups reduïts per:

• explicar el projecte educatiu de la nostra escola.
  • atendre els vostres dubtes.

Grups de 10 persones al pati de l’escola

No es farà visita a les instal·lacions.

2 torns: 16:30 i 17h

Reserveu cita prèvia:

• trucant al telèfon 934492716

per correu electrònic a administracio@escolasrc.cat

PREINSCRIPCIÓ PEL PROPER CURS 2021-2022

Presentació de sol·licituds:

• Del 15 al 24 de març de 2021, per l’educació infantil de segon cicle i educació primària.

• Del 17 al 24 de març de 2021 per a l’educació secundària.

El procediment es durà a terme de forma telemàtica i es donarà suport extraordinari a aquelles famílies participants en el procés que no disposin de mitjans.

Podreu trobar més informació sobre la Preinscripció  al web de la Generalitat de Catalunya:

I en el document que trobareu en aquest enllaç

(pendent de la publicació de la Resolució del Departament d’Educació on s’aproven les normes de preinscripció i matriculació per al proper curs)