Jocs Florals 2021

Novament la nostra escola no podia faltar a la cita anual d’escriptura dels Jocs Florals.
Tots els alumnes hem participat fent escrits en les diferents llengües que treballem a l’escola. Els més petits han participat amb uns dibuixos ben bonics.
Aquí us deixem el recull literari d’aquest any. Felicitem els guanyadors i desitgem que tothom gaudeixi amb les boniques històries que ens han escrit.

Us presentem el vídeo de l’entrega de premis i lamentem tenir dos grups confinats, així i tot, vam estar connectats amb ells al llarg de tot el dia per a què podessin gaudir, des de casa, d’aquesta festivitat tan bonica.