PREINSCRIPCIÓ

DATES IMPORTANTS

Aquestes dates són provisionals i poden variar en funció de la pandèmia

MATRICULACIÓ (amb cita prèvia)
El 14 al 18 de juny de 2021

DOCUMENTS OBLIGATORIS

Cal presentar original i fotocòpia del següents documents:
Llibre de família o partida de naixement.
DNI/NIE/passaport de l’alumne, pare i mare.
Carnet de vacunacions i targeta sanitària.
– Full del padró de l’alumne.

2 fotografies mida carnet.

Original i fotocòpia d’altres documents per baremar, si és el cas :
Carnet de família nombrosa o monoparental vigent.
Certificat PIRMI (Beneficiari/ària de la prestació econòmica de renda mínima d’inserció)
Certificat de disminució igual o superior al 33% expedit pel Departament de Benestar i Família.
Contracte Laboral o model 036/037 (proximitat del lloc de treball de pares/tutors).
Germans escolaritzats al centre en el moment de fer la preinscripció (no cal aportar documentació).

LES ÀREES D’INFLUÈNCIA
Per aplicar el criteri de proximitat al centre es té en compte l’àrea d’influència del centre que determina l’Ajuntament i els serveis territorials del Departament d’Educació.
Podeu consultar els centres de les àrees d’influència en el mapa de zones educatives de l’Hospitalet que trobareu publicat en la web de l’Ajuntament de l’Hospitalet de LLobregat, i també, us podran ajudar a l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME)
Poseu consultar l’adscripció dels centres educatius de L’Hospitalet segons Resolució del Departament d’Educació (Serveis Territorials Barcelona Comarques):
. Centres Educatius Collblanc-Torrassa-La Florida (Zona E)

Documents del centre

Us recordem que la jornada de portes obertes del nostre centre, per aquelles famílies que estan buscant un centre educatiu per a matricular als seus fills i/o filles, serà el proper

dimarts 10 de març a les 15:00 h

ATENCIÓ

A causa de la situació excepcional que estem vivim, s’ajorna la preinscripció escolar fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.
Podeu trobar més informació als enllaços que us deixem a continuació