Obra de teatre en llengua anglesa per a CS.

La companyia LOOK OUT, theatre Company, ha vingut a l’escola a presentar l’obra de teatre Passion for fashion. L’espectacle està ambientat en un estudi de notícies de TV i protagonitzat per tres personatges de dilatada experiència en llengua anglesa: el Nigel, un famós presentador que sempre parla de famosos; la Billie, una meteoròloga; i la Rosie, una reportera atrevida i prou divertida. El més interessant és que els alumnes tenen l’oportunitat de participar en aquest món de les notícies i la moda creant una desfilada i simulant una subasta benèfica. Vegeu: