Serveis

Servei de menjador

L’empresa que s’encarrega del càtering del menjador de l’escola es diu CANTÁBRICO (empresa de servei de monitors divertàlia) .

Servei de menjador

Coordinadora menjador:
Paqui González
Servei de menjador:
de 12h30′ a 14h30′
L’alumnat pot quedar-se de manera habitual o esporàdica.

Horari pagament:

de 8h  a 9’30h matí.
El pagament sempre es fa per avançat.

Per apuntar-se:

Cal escriure un mail a menjador@escolasrc.cat
Especifiqueu:
1. Nom i curs
2. Si té alguna al·lèrgia o dieta especial
per algun motiu justificat.

Forma de pagament:

El pagament mensual es realitzarà al llarg de la 1a setmana del mes contractat.

Es pot realitzar en efectiu o mitjançant l’ingrés al compte bancari del menjador.

Podeu fer efectiu el pagament a Consergeria.

Si no es pot quedar a dinar, cal avisar abans de les 9h15′, per a poder anul·lar el menjar i no ser comptabilitzat. En cas contrari, s’haurà d’abonar.

Dinem, juguem, aprenem!!

En el nostre menjador i amb les noves i divertides activitats lúdiques volem fomentar i consolidar les relacions personals, facilitar  estratègies per fer nous amics i, a més a més, establir hàbits saludables, alhora que gaudim d’uns bons dinars.

Després de dinar,
manualitats pel Nadal!!

Acollida matinal

Aquesta es la nostre secció per informar sobre l’acollida matinal. Per fer ús d’aquest servei cal pasar per Direcció.

Horari:

Matins de 8H a 9h. (al vestíbul de l’Escola).

Lloc:

Vestíbul de l’escola

Preu:

Mensual: Consultar a l’escola.
Eventual: Consultar a l’escola.