Dia de la Pau i la NO violència

Avui, dia 30 de gener, a pesar de fer un fred bestial, tots els alumnes de l’escola hem sortit al pati per a commemorar el dia de la Pau i la NO violència.
Els alumnes de 6è han estat els encarregats de valorar i analitzar els missatges de pau, que han confeccionar les diferents classes, i fer un manifest on quedessin recollits tots. La gran sorpresa ha estat quan, es creia que ja havíem llegit tot, en pot on havíem desat els nostres missatges, encara quedava un. Quan s’ha obert, hem sabut que es tractava d’un missatge pensat i escrit per una representació de les famílies de la nostra escola. Ha estat un gran moment saber que d’alguna manera també participaven del nostre acte.
Per a finalitzar, hem cantat i ballat el nostre himne.