Festival de fi de curs

Un any més ens hem retrobat tots per a gaudir del nostre festival de fi de curs. Aquest any ha estat especial, ja que, per primera vegada, l’escola de música ha estat present en ell i hem pogut gaudir de magnífiques interpretacions en directe.
El tema protagonista d’enguany ha estat el cinema. Cada nivell ha ballat temes inoblidables i familiars per tots nosaltres. Per acabar la banda de música, formada per molts exalumnes de l’escola va interpretar dues peces musicals i, a més a més, el nostre himne.
Aquí us deixem el vídeo del festival