PREPARATS PEL NOU CURS 2017-18

El proper dia 12 us esperem de novament a tots i totes per a iniciar el curs escolar 2017-18.

Aquest any que comencem, com sempre, amb un gran equip de professionals plens d’entusiasme i energies per a desenvolupar en els vostres fills la curiositat i el descobriment de nous coneixements.

És un any de novetats, doncs al marge de com ja sabeu, estrenem equip directiu, tenim uns quants mestres que també han arribat nous a la nostra escola.

A més, el curs passat vam ser escollides com una de les 30 escoles mostra de tota Catalunya, del projecte educatiu Escola Nova 21, per portar endevant nous models d’aprenentatge més significatius i que són necessaris per formar als ciutadans del futur, que són els vostres fills i filles, i els nostres alumnes d’avui.