Sortida d’atletisme de 6è A

L’atletisme és un esport que integra disciplines com les carreres, els salts, llançaments o proves combinades. Totes aquestes activitats que tenen un elevat exercici aeròbic aporten diversos beneficis per la salut física i mental. Preveuen l’obesitat, milloren els nivells de colesterol, augmenten la massa muscular o millora la respiració i l’estat d’anim, per citar-ne alguns exemples. Doncs bé, aquesta sortida tenia aquest objectiu: conscienciar l’alumnat de  portar una vida saludable.