3r Concert de vent i corda

Novament ens hem retrobat l’escola Charlie Rivel i nosaltres per oferir, dins del projecte TANDEM de l’Hospitalet, el 3r concert d’instruments de vent i de corda realitzat pels nostres alumnes.

Aquest ha estat el primer concert que s’ha pogut realitzat amb la participació de tot l’alumnat de vent alhora. Això és degut a què com som una escola de doble línia i no hem disposat d’instruments per a tots al mateix temps fins el dia d’avui, dijous 22 de març. Donem les gràcies a l’Ajuntament per facilitar els instruments necessaris a l’EMMCA i així poder gaudir de la participació de tots conjuntament.

El concert ha estat increible, tots hem gaudit moltíssim i donem les gràcies a tots els professors de l’EMMCA que s’han carregat, un any més de la seva preparació, coordinació i realització.

Retrobar-nos amb els amics de l’escola Charlie Rivel també ha estat un moment important i ple d’alegria. Cada any tots junts toquem millor!! És un plaer fer aquest concert amb tots vosaltres i us esperem al curs vinent!!

Moltes felicitats a tothom!

Aquí us deixem el vídeo per a què gaudiu d’ell.