Ampa

Dimarts i dijous, de 8h30′ a 9h i de 16,30h a 17h30′
Lloc:
Oficina Ampa
situada al pati de l’escola.

Email AMPA:
amparamonycajal08903@gmail.com

Activitats a l’Ampa

Els nostres fins són:

L’AMPA s’encarrega de totes aquelles activitats extraescolars i té una funció imprescindible dins l’escola. No persegueix cap fi lucratiu i tots els que participen en ella ho fan de forma totalment gratuïta i desinteressada.

L’associació està regida per l’Assemblea General de socis i la Junta Directiva amb les funcions pròpies d’aquest tipus d’òrgans de govern.

Quota anual
– Famílies amb un fill o filla 10€
– Famílies amb més d’un fill o filla 15€

• Organitzar activitats extraescolars (inscripcions del 12 al 20 de setembre):
    – Futbol, anglès, taekwondo, gimnàstica rítmica i robòtica a partir de les 16h30′.
    – Pre-esport i teatre a E. Infantil: a partir de les 16,30h.
  • Venda de:
    – Xandall de l’escola
    – Llibres de text (A partir del 6 de juliol a Abacus Hostafrancs).

Tancament d’activitats 2018-19

Per a finalitzar totes les activitats realitzades en horari extraescolar i organitzades per l’AMPA, hem volgut celebrar-ho amb una festa, fer entrega de premis a les persones que han fet possible que els nostres alumnes gaudeixin del joc i de l’aprenentatge.
Ha estat una gran experiència per a tots i ens sentim molts satisfets. Són moltes les famílies que ens han fet arribar la seva gratitud per la feina i l’esforç realitzat.
Esperem ampliar l’oferta d’activitats pel curs vinent i estem segurs que tornarem a tenir el mateix recolzament de totes les famílies.
Volem donar-vos les gràcies i desitjar-vos un bon estiu!

¿Vols unir-te a l’Ampa?

Per nosaltres és fonamental la implicació de les famílies amb el nostre projecte i per això, us convidem a participar al màxim. Uniu-vos!