Espais

dsc_0226-6

La nostra escola està formada per dos edificis (el d’Infantil i el de Primària) ambdós connectats pel pati.

L’edifici d’Infantil va ser inaugurat l’any 2009 i compta amb 6 classes de nens, una Tutoria per a grups petits i una Aula d’Audició i Llenguatge. En aquest nou edifici també hi tenim el gimnàs de l’escola.

L’edifici de Primària, més antic, té 4 plantes. El pis de sota, o planta baixa, comunica amb el pati i amb Infantil. És on es troba el Menjador de l’escola i la biblioteca. Així com l’oficina de l’AMPA, uns lavabos i uns vestidors.
Al primer pis tenim el Cicle Inicial (aules i tutoria) i l’Aula de Música. Al segon estan situades les dues entrades principals per les quals s’hi accedeix pel carrer Albareda. Hi trobem les aules i tutoria de Cicle Mitjà, la classe d’anglès, la sala de mestres i Consergeria.
A l’última planta o tercer pis tenim les classes i tutoria del Cicle Superior, l’Aula d’Informàtica, una Aula d’Acollida, l’Aula de reunions i Direcció.

INSTAL·LACIONS DEL CENTRE

Equipaments de què disposa el centre:

– A l’Edifici d’Educació Infantil:
6 aules
3 aules polivalents
Gimnàs i sala poliesportiva
3 espais de magatzem

– A l’Edifici de Primària:
• 13 aules d’educació primària.
• 3 aules per treballar en petits grups.
• 1 aula d’informàtica i robòtica.
• 1 aula de música.
• 1 aula d’anglès
•1 aula per a ús d’Atenció a la Diversitat.
1 despatx de consergeria
• 1 despatx de secretaria i direcció.
• Biblioteca.
• 2 vestidors.
• Menjador amb office.
• 1 sala polivalent i/o pels mestres .
• 1 espai de magatzem i servidors.
• 1 sala pel material de festes i magatzem.

Totes les aules disposen de connexió a Internet . També hi ha connexió wi-fi a tota l’escola d’alta velocitat.

Deu aules de primària estan dotades amb panells interactius, conjuntament amb la sala de mestres la resta disposen de pissarra digital, formada per un canó, una pantalla i un ordinador. Totes les aules d’Infantil estan dotades amb panells interactius.

A Primària disposem de 24 tauletes per a cada cicle.
Educació Infantil disposa de 6 tauletes per a cada nivell.
A cada aula hi ha ordinadors de sobretaula i es disposa de portàtil individual  per tot l´alumnat de 3r fins a 6è .