Gràcies per la vostra participació!!

El passat 31 de maig vam convocar les famílies de l’escola per a què participessin en la creació de la visió de la nostra escola.
Estem molt contents i agraïts per la gran participació i interès mostrat per tots i totes els assistents. Són moltes les idees i opinions que van quedar reflectides i que es tindran present per a crear l’escola ideal que formarà els alumnes que formaran part de la societat del futur.
Moltes gràcies per ajudar-nos a fer entre tots una escola millor, la nostra escola, l’escola de tots i totes.

Hem fet un vídeo que resumeix el que va passar