Ens visita la TV de L’Hospitalet

Al llarg de tot el matí del divendres dia 5 d’octubre, hem tingut el plaer de rebre a la televisió de la nostra ciutat.

En concret, ha estat el personal del programa Aula L’H que ha volgut interessar-se per les nostres metodologies d’escola avançada, dins del marc del projecte Escola Nova 21.

Han pogut filmar diferents activitats i experiències pràctiques, així com entrevistar a alguns mestres i alumnes.

El programa s’emetrà el proper dimecres a les 20hores a la televisió local de L’Hospitalet.