Festa 1r aniversari de la xarxa local d’escoles de L’H

Avui, 4 de setembre, hem celebrat a la nostra escola, la festa del 1r aniversari de la creació de la xarxa local d’escoles de L’Hospitalet de Llobregat que treballen dins del marc d’Escola Nova 21.
Han estat uns moments d’alegria i entusiasme retrobar-nos després de les vacances.
La xarxa porta un any treballant i compartint en noves experiències educatives que es realitzen a les diferents escoles, reflexionen i debaten sobre les pedagogies més adequades per els nostres alumnes, com fer-los més competents i protagonistes del seu propi aprenentatge… Ha estat un llarg any de feina i avui ho celebrem!!
L’acte ha estat iniciat amb una conferència de l’Eduard Vallory, president del Centre UNESCO de Catalunya i que lidera el moviment d’EN21. També hem tingut la presència del Sr. Jaume Graells, regidor d’Ensenyament de la nostra ciutat.
Estem molt contents de la participació i la bona acollida de l’acte i esperem celebrar junts molts més aniversaris.