Tornem a l’escola!!

Ja hi som al setembre i us recordem que el proper dia 12, dimecres, comença el curs escolar 2018-19.
Desitgem que hagueu tingut unes bones vacances i retorneu carregats d’energies per entomar amb molt d’entusiasme el nou curs. Tenim moltes ganes de veure-us i de tornar a compartir molts moments i aprenentatges.
Us volem recordar que el nou horari per a Primària és de 8h30′ a 13′ i de 15h a 16h30′. Així que, recordeu de què heu de posar una mica abans els despertador i arribar puntuals, com sempre.
Infantil manté el seu horari de 9h a 12h30′ i de 15h a 16h30′. Els alumnes que tinguin germans podran quedar-se en acollida a les 8h30′, quan entrin els germans grans.

Ens veiem de nou el proper
dimecres 12 de setembre a les 8h30′!!